Copyrights 2025 © Grafitovo

Medium

Artysta / magiczne sztuczki
Prorocze wizje / Nożownik

Etapy rozwoju klasy

POZIOMWYMAGANIA DO AWANSUUMIEJĘTNOŚCI Pasywne
Poz. 1 | SzeptuchaCHOWANIEC - Podróżuje za Tobą istota/zwierzę które nad Tobą czuwa i pomaga (masz z nim połączenie)
JABŁOŃ - Ludzie po prostu chcą dać Ci jabłko (jeśli mają)
Poz. 2 | Medium1x Umiejętność Kuriera (poz.3)2x Umiejętność Kuriera (poz.2)3x Umiejętność Kuriera (poz.1)
Poz. 3 | Alchemilk2x Umiejętność Dziennikarza (poz.3)3x Umiejętność Kuriera/Dziennikarza (poz.2)2x Umiejętność Kuriera/Dziennikarza (poz.1)

Poziom 1 | Szeptucha

UMIEJĘTNOŚĆPTrud.CECHAOpis sukcesuIngrediencje
Zielarstwo2WiedzaZnasz się na ziołach i potrafisz z nich korzystać (leczenie, uspokoajanie)
Tworzenie remedium/ytcizna3 (wiedza)WiedzaTworzysz remedium leczące, kojące, trujące etc. 1 czegoś za każdy sukces.1-3 składników/ziół
Spojrzenie w duszę2-4Siła WoliZaglądasz w duszę i możesz dowiedzieć się czegoś o istocie, o czym myśli, sekretach. Za każdy sukces widzisz jedną rzeczWymaga kontaktu cielesnego
PrzycelowaniePercepcjaNastępny atak bronią trafia w cel (+1dmg/sekces)
Atmosferuczność3-4Siłe WoliMożesz wplynąć na warunki atmosferyczne w małym obszarze (5m /sukces)
Kameleon2-3Siła WoliPotrefisz ukryć się na tle naturyWymaga natury
Medium2-4Siła WoliPotrafisz komunikować się z duchami/duszami
Paraliżujące cięcie2-4PercecjaWiesz gdzie podciąć by sparalizować kończynę a nawet całe ciało
Wyczucie energii1-3Siła WoliWyczuwasz anomalie mocy i miejsca mocy, które rozumiesz.
Klasy postaci są sugestią. Jeśli masz pomysł na inne umiejętności danej klasy to skonsultuj to z Mistrzem Gry. Możesz też zasugerować całkowicie nową klasę.