Copyrights 2025 © Grafitovo

Grabarz

Niech nie zwiedzie Cie niski prestiż tejże profesji. Krzepki w zabrudzonej koszuli i spodniach z szelkami. Z czegokolwiek w rękach może zrobić broń łmiącą kości. Siła zdolna celować z broni bez zachwiania.
Strzelec / wiedza dot. ciała
Silny i wytrzymały / bystre oko

Etapy rozwoju klasy

POZIOMWYMAGANIA DO AWANSU
Poz. 1 | GrabarzPRZECZUCIE - Raz na scenę przewidujesz jakieś wydarzenie przed którym możesz się uchylić/uniknąć.
Poz. 2 | Balsamista1x Umiejętność Grabarza (poz.3)
1x Umiejętność Grabarza (poz.2)
3x Umiejętność Grabarza (poz.1)
Poz. 3 | Patolog sądowy3x Umiejętność Strzelca (poz.3)
3x Umiejętność Grabarza/Strzelca (poz.2)
2x Umiejętność Grabarza/Strzelca (poz.1)

Poziom 1 | Grabarz

Umiejętności

Gracz może skorzystać z każdej umiejętności dla swojego poziomu, ale tylko wyuczone dają dodatkową kość do rzutu.

UMIEJĘTNOŚĆPTrud.CECHAOpis sukcesuIngrediencje
Dedukcja Ciała3 (+1 kość)WiedzaOdkrywasz cenne informacje na temat badanego ciała
Chiena cmentarna1(trup) 2(zywy)PercepcjaZauważasz cenne przedmioty na ciałach (martwych lub zywych)
Nokaut3SiłaNokautujesz przeciwnika, traci przytomnośc na x tur (x = ilość sukcesów)
Zastraszanie1-3WpływZastraszasz istotę (może zacznie gadać, może ucieknie, etc.)
Potężny cios bronią3-4SiłaWykonujesz potężny cios trzymaną bronią zadając dodatkowo +1dmg za każdy sukces
Dębowa trumna3SiłaRAZ NA SCENĘ Do początku kolejnej Twojej rundy pancerz +4
Dębowa trumna2SiłaRaz na turę w ramach nastęonego ciosu przeciw Tobie masz pancerz +1 za każdy sukces
Przycelowanie2PercepcjaKolejny atak zadaje +1dmg za każdy sukces
Gruchotanie kości1-3Wpływ/SiłaWiesz gdzie nacisnąć by zabolało (albo by przeciwnik stracił przytomność - musi być chwilowo unieruchomiony)
Klasy postaci są sugestią. Jeśli masz pomysł na inne umiejętności danej klasy to skonsultuj to z Mistrzem Gry. Możesz też zasugerować całkowicie nową klasę.