Copyrights 2025 © Grafitovo

Dziennikarz

bazowe rozumienie magii i okultyzmu / spryt
Zdobywanie informacji / łotrzyk
POZIOMWYMAGANIA DO AWANSUUMIEJĘTNOŚCI Pasywne
Poz. 1 | KurierZWINNY - Raz na turę nie tracisz akcji na wyciągnięcie broni, podniesienie przekazanie i uzycie przedmiotu
Poz. 2 | Dziennikarz 55pkt1x Umiejętność Kuriera (poz.3)
2x Umiejętność Kuriera (poz.2)
3x Umiejętność Kuriera (poz.1)
Poz. 3 | Łowca dziwów2x Umiejętność Dziennikarza (poz.3)
3x Umiejętność Kuriera/Dziennikarza (poz.2)
2x Umiejętność Kuriera/Dziennikarza (poz.1)



Poziom 1 | Kurier

Umiejętności

Gracz może skorzystać z każdej umiejętności dla swojego poziomu, ale tylko wyuczone dają dodatkową kość do rzutu.

UMIEJĘTNOŚĆPTrud.CECHAOpis sukcesu
Kryptografia3WiedzaZnajdujesz sens badanych symboli
Przesłuchanie2WpływWymuszasz TAK lub NIE na x oytań gdzie x to wielokrotniść zdania umiejetności
Fizyczny Cień1-3Siła WoliTwój cień może wpływać fizycznie na otoczenie
Rozkaz1-3WpływWpływasz na słabsze psychicznie istoty i wydajesz im rozkaz (1 słowo)
Wyczucie wibracji2 (ukryty rzut)Siła WoliWyczuwasz wibracje elementów oraz miejsca mocy, a także splecione zaklęcia
Przycelowanie2ZręcznośćKolejny atak bronią ma +2 sukcesy
Jedność z cieniem2ZręcznośćZnajdujesz ukrycie i znikasz z pola widzenia
Opatrzenie rany3Wiedza+1 PŻ/ per sukces
Zwinne palce2ZrecznośćOtwierasz proste zamki, dokonujesz drobnych kradzieży
Klasy postaci są sugestią. Jeśli masz pomysł na inne umiejętności danej klasy to skonsultuj to z Mistrzem Gry. Możesz też zasugerować całkowicie nową klasę.