

| POZIOM | WYMAGANIA DO AWANSU | |
|---|---|---|
| Poz. 1 | Grabarz | PRZECZUCIE - Raz na scenę przewidujesz jakieś wydarzenie przed którym możesz się uchylić/uniknąć. | |
| Poz. 2 | Balsamista | 1x Umiejętność Grabarza (poz.3) 1x Umiejętność Grabarza (poz.2) 3x Umiejętność Grabarza (poz.1) | |
| Poz. 3 | Patolog sądowy | 3x Umiejętność Strzelca (poz.3) 3x Umiejętność Grabarza/Strzelca (poz.2) 2x Umiejętność Grabarza/Strzelca (poz.1) |
Gracz może skorzystać z każdej umiejętności dla swojego poziomu, ale tylko wyuczone dają dodatkową kość do rzutu.
| UMIEJĘTNOŚĆ | PTrud. | CECHA | Opis sukcesu | Ingrediencje |
|---|---|---|---|---|
| Dedukcja Ciała | 3 (+1 kość) | Wiedza | Odkrywasz cenne informacje na temat badanego ciała | |
| Chiena cmentarna | 1(trup) 2(zywy) | Percepcja | Zauważasz cenne przedmioty na ciałach (martwych lub zywych) | |
| Nokaut | 3 | Siła | Nokautujesz przeciwnika, traci przytomnośc na x tur (x = ilość sukcesów) | |
| Zastraszanie | 1-3 | Wpływ | Zastraszasz istotę (może zacznie gadać, może ucieknie, etc.) | |
| Potężny cios bronią | 3-4 | Siła | Wykonujesz potężny cios trzymaną bronią zadając dodatkowo +1dmg za każdy sukces | |
| Dębowa trumna | 3 | Siła | RAZ NA SCENĘ Do początku kolejnej Twojej rundy pancerz +4 | |
| Dębowa trumna | 2 | Siła | Raz na turę w ramach nastęonego ciosu przeciw Tobie masz pancerz +1 za każdy sukces | |
| Przycelowanie | 2 | Percepcja | Kolejny atak zadaje +1dmg za każdy sukces | |
| Gruchotanie kości | 1-3 | Wpływ/Siła | Wiesz gdzie nacisnąć by zabolało (albo by przeciwnik stracił przytomność - musi być chwilowo unieruchomiony) |