Copyrights 2025 © Grafitovo

Detektyw

Strzelec / kontakty
Bystre oko / charyzmatyczny

Etapy rozwoju klasy

POZIOMWYMAGANIA DO AWANSUUMIEJĘTNOŚCI Pasywne
Poz. 1 | Asystent detektywaSKUPIONY - Raz na scenę podczas trwania inicjatywy możesz poświęcić x akcji. Każda poświęcona akcja to dodatkowa kość do kolejnej wykonywanej akcji.
Poz. 2 | Detektyw1x Umiejętność Asystenta (poz.3)2x Umiejętność Asystenta (poz.2)3x Umiejętność Asystenta (poz.1)
Poz. 3 | ??2x Umiejętność Detektywa (poz.3)3x Umiejętność Asystenta/Detektywa (poz.2)2x Umiejętność Asystenta/Detektywa (poz.1)

Poziom 1 | Asystent detektywa

Umiejętności

Gracz może skorzystać z każdej umiejętności dla swojego poziomu, ale tylko wyuczone dają dodatkową kość do rzutu.

UMIEJĘTNOŚĆPTrud.CECHAOpis sukcesu
Dedukcja2PerceprcjaWypatrujesz drobne odstępstwa od normy (jak Sherlock Holmes)
Dżentelmen2WpływPotrafisz zachować się adekwatnie do miejsca i sytuacji. Jesteś poważany.
Kontakty2WpływZnasz osóby w różnych miejscach które mogą dać ci informację, wyświadczyć przysługę, etc.
Precyzyjny strzał2-3PercepcjaW zasięgu broni potrafisz wycelować nawet w drobny cel
Pchnięcie szpadą3-4PercepcjaZadajesz celny cios szpadą (lub innym ostrzem z cechą “przebijający”, paraliżujesz kończynę, zadajesz krwawienie, oślepienie etc. (dajesz jakiś stan).
Klasy postaci są sugestią. Jeśli masz pomysł na inne umiejętności danej klasy to skonsultuj to z Mistrzem Gry. Możesz też zasugerować całkowicie nową klasę.